Vianočné tipy
Inšpirujte sa
Ako reklamovať tovar
Dajte nám vedieť o reklamácii.
Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte.
Na stránke DPD vytvoríte vratku
Reklamáciu vybavíme do 30 dní.
Postup pre vytvorenie vratky typu reklamácie
Potom, čo ste nás informovali a vzájomne sme si potvrdili postup, je potrebné vytvoriť vratku na našom vratkovom portáli.
Reklamácia - krok 1
Vyberte dôvod "Reklamácia"
V prípade reklamácie je iba jeden dôvod vrátenia, prosím zaškrtnite "Reklamácia".
Reklamácia - krok 2
Zvoľte spôsob odovzdania balíka
Máte možnosť zvoliť medzi doručením balíka na výdajné miesto alebo vyzdvihnutím balíka kuriérom priamo u Vás doma.
Reklamácia - krok 3
Vyplňte formulár
Vyplňte svoje osobné údaje vrátane čísla objednávky. V prípade vyzdvihnutia na adrese Vás bude kontaktovať kuriér.
Dôvod na reklamáciu:
- Prišiel vám poškodený balík, alebo neúplná zásielka
- Tovar obsahuje bezpečnostný čip
- Tovar je poškodený
- Ak sa prejaví na produkte vada do 2 rokov od prevzatia zásielky