Vianočné tipy
Inšpirujte sa
FAQ
Tovar, ktorý som si objednal mi veľkostne nevyhovuje. Ako mám postupovať pri výmene?
Tovar máte právo do 14 dní vrátiť.
Balíček odošlite na adresu Rock Point a.s. - E-SHOP, Fraňa Kráľa 839/16, 966 81 Žarnovica . Do adresy nezabudnite pripísať E-SHOP . Toto označenie nám uľahčí prácu pri triedení balíkov a tovar sa k nám dostane rýchlejšie.
Tovar odošlite tak, ako ste ho obdržali, aby bol schopný ďalšieho predaja. Priložte originál faktúry, všetky visačky, záručný list a pod. Odporúčame urobiť si kópiu faktúry pre Vašu kontrolu. Pokiaľ máte na faktúre viac tovaru, ponechajte si originál a odošlite kópiu. Podľa Vášho čísla zásielky, ktoré máte na podacom lístku, zistíte, či sme tovar prevzali. Neinformujeme zákazníkov o prevzatí balíčka na sklad. Informáciu o spracovaní obdržíte formou emailu s priloženým dobropisom podľa zákonnej lehoty najneskôr do 14 dní.
V prípade záujmu o inú veľkosť či farbu, si prosím vytvorte novú objednávku. Peniaze za vrátený tovar Vám budú aj tak vrátené najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru podľa zákonnej lehoty.
Mám možnosť výmeny tovaru?
Ľutujeme, ale v súčasnej dobe výmena cez e-shop nie je možná.
Pokiaľ by ste sa rozhodli tovar vrátiť a objednať nový, vytvorte novú objednávku na www.rockpoint.sk a tovar, ktorý chcete vrátiť, zašlite na adresu:Rock Point a.s. - E-SHOP, Fraňa Kráľa 839/16, 966 81 Žarnovica
Ako poznám, či mám alebo nemám už vytvorený účet?
Ak neviete, či už u nás máte účet, napíšte nám na eshop@rockpoint.sk , kde všetko overíme. Sami bohužiaľ túto informáciu nezistíte. Nezakladajte si účet iný, opätovným založením účtu totiž prichádzate o načítané body, ktoré sa nedajú dodatočne zlučovať!
Som registrovaný, už som nakupoval, ale nepamätám si svoje prihlasovacie údaje.
Nepamätám si heslo: Stačí sa prihlásiť v pravom hornom rohu tlačidlom „Prihlásenie/registrácia“ . Ak si nepamätáte svoje heslo, kliknite na „Zaslať zabudnuté heslo“ a nechajte si vygenerovať nové. Zadajte svoj e-mail a stlačte tlačidlo „Odoslať“ . Nové heslo Vám bude zaslané behom okamihu na Váš e-mail. V prípade, že ste si v období po registrácii menili svoju e-mailovú adresu, je potrebné sa najskôr obrátiť na nás, aby sme vám e-mail zmenili a nové heslo vám mohlo prísť. Po prvom prihlásení odporúčame Vaše heslo zmeniť kliknutím na svoje meno a zvolením „Zmena hesla“ .
Nepamätám si e-mail alebo neviem, či mám už založený účet: Ak neviete, či už u nás máte účet, napíšte nám na eshop@rockpoint.sk , kde všetko overíme. Opätovným založením účtu totiž prichádzate o načítané body, ktoré sa nedajú dodatočne zlučovať.
V prípade, že problémy s prihlásením pretrvávajú, neváhajte sa obrátiť na adresu: eshop@rockpoint.sk , na ktoré Vám zodpovieme Vaše otázky a pomôžeme problém vyriešiť.