Predvianočný výpredaj
Zľava na vybrané produkty
Reklamácia tovaru
Vybavenie reklamácie do 30 dní
Vratný štítok pre registrovaných užívateľov zadarmo
Vyzdvihnutie kuriérom DPD u Vás doma, alebo donesením na výdajné miesto DPD
Čo môžete očakávať?
Doba spracovania
- Reklamáciu vybavíme bezodkladne, najneskôr do 30 dní, pokiaľ sa nedohodneme inak. V opačnom prípade môžete od zmluvy odstúpiť.
Informácie o spracovaní
- Budeme Vás informovať prostredníctvom poskytnutých osobných údajov.
Náklady na reklamáciu
- Pre registrovaných užívateľov - náklady spojené so zaslaním reklamácie sú zadarmo.
- Pre neregistrovaných užívateľov - náklady na oprávnenú reklamáciu hradíme my.
Ide to aj inak...
Pokiaľ sa rozhodnete reklamovať tovar na vlastné náklady, môžete zásielku zaslať priamo na adresu nášho odberného miesta.
Náklady vynaložené na oprávnenú reklamáciu vám budeme následne refundovať. O preplatenie požiadajte do 30 dní od ukončenia lehoty na uplatnenie reklamácie, inak na tieto náklady nebudete mať nárok.
Ako postupovať:
- Balíček starostlivo zabaľte,
- priložte faktúru (dodací list),
- stručne popíšte chybu
- vyberte uprednostňovaný spôsob vyriešenia reklamácie a zašlite na adresu:
Rock Point a.s. - E-SHOP REKLAMÁCIA
Fraňa Kráľa 839/16
966 81 Žarnovica
Podrobnejšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach a reklamačnom poriadku.
Pokiaľ potrebujete napriek tomu poradiť, kontaktujte našu zákaznícku linku.